woensdag 5 oktober 2011

courgette-ovenschotel

Vandaag hebben we het eerste biologische groentepakket opgehaald. Op de planning stond een ovenschotel met biologische courgette. Maar omdat ik zo laat klaar was op mijn werk, en ik er graag bij wilde zijn als we het eerste pakket gingen ophalen, heeft Sander de ovenschotel gemaakt met niet-biologische courgette. Ik weet niet of het daaraan lag, maar ik vond de ovenschotel een beetje tegenvallen. Hij zag er zo lekker uit, maar de courgette smaakte helemaal nergens naar. Volgende keer beter, hoop ik!

We stonden trouwens erg te kijken van de grootte van alle producten in het groentenpakket. De prei was ongeveer anderhalf keer zo lang als die we in de supermarkt kopen en ook de andijvie en de Chinese kool waren enorm groot vergeleken met wat we gewend zijn. Ik denk dat we hier zeker de week wel mee rondkomen of misschien zelfs nog wel groente overhouden.

Wat zijn jullie succes-recepten met courgette?

1 opmerking:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)