maandag 10 oktober 2011

En de winnaar is...

Een paar weken geleden hebben een prijsvraag gemaakt om het boek Het Keerpunt weg te geven. Hier kregen we helaas weinig reacties op. Vandaag hebben we een mogelijke oorzaak hiervan gevonden: ik had een instelling verkeerd gezet, waardoor het erg lastig was om op onze blog-berichten te reageren. Een drietal collega's wezen me hier vandaag op, omdat ze niet konden reageren op mijn bericht over de konijntjes.


Een van mijn collega's gaf ook aan dat ze het boek graag wilde hebben, maar dit niet had kunnen aangeven omdat ze toen ook geen reatie kon achterlaten. Ze had ook een interessant antwoord op onze vraag wat zij deed om het milieu te besparen.  Namelijk dat zij een eigen moestuintje heeft en daardoor minder groentes hoeft te laten vervoeren. Bovendien probeert ze altijd dingen zelf te maken in plaats van te kopen. Vandaar dat ik mijn collega feliciteer met het boek!

Binnenkort geven we weer een boek weg. We zijn benieuwd of het dan beter gaat met de reacties.

1 opmerking:

  1. Leuk toch, dat je op deze manier dan een boek kan weggeven aan een collega. Volgens mij las ik toen nog niet mee, volgende keer wel hoor!
    Ik zal je blog eens gaan promoten op mijn blog, dat verdienen jullie zeker!
    Je hebt ook geen volgers-vak op je blog staan, dat hebben de meeste blogs wel. Dan kun je voor een deel al zien wie er meelezen, misschien een ideetje?

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)