dinsdag 29 november 2011

er is er een jarig...

Dat kun je wel zien, dan ben ik!

Vandaag ben ik 26 jaartjes jong geworden. Wel eventjes wennen zo in mijn eigen huis wakker worden, niet wakker gemaakt worden door mijn ouders die voor me gaan zingen. Maar Sander had samen met mijn ouders wat bekokstooft: ze gingen voor me zingen via Skype! Dus waren ze er toch een beetje bij tijdens het zingen.

Ik ben al aardig verwend. Afgelopen weekend was mijn toekomstige schoonfamilie geweest, die hebben allemaal kerstversierinkjes aan mij gegeven. En mijn ouders hadden me wanten en oorwarmers gegeven. Gewoon een kleinigheidje, omdat ze niet met lege handen wilden komen toen ze kennis kwamen maken met Sanders moeder.

Gisteravond heb ik van Sander colour splash gekregen; een programmaatje waarmee je foto's gedeeltelijk zwart-wit en gedeeltelijk kleur kunt maken. Het is alleen een beetje verslavend, ik heb al iets van 10 foto's bewerkt! Ik vind het echt ontzettend leuk om te doen :) Zo worden je foto's toch nét even wat bijzonder, vind ik... wat vinden jullie?



Vanmiddag en vanavond komt de rest van de visite, dus ik ga zo maar eens opruimen, want dat moet ook gebeuren!

Daarna even de brievenbus controleren.... ik wacht nog steeds op post van de ASN bank!

12 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En wat een leuk programma, ik dacht altijd dat dat alleen kon als je het helemaal uit ging knippen ofzo. Dit type bewerken vind ik zelf echt heel erg mooi, ik ga ook eens kijken naar zo'n programma. Een hele fijne dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor!! en wat mooi die foto's maar ja nu staat er ook een heel lief beestje op ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!!
    En die foto's zijn zo prachtig inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey gefeliciteerd, en wat een leuke cadeaus heb je gekregen,
    geniet van de rest van de dag
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefek\liciteerd en wat een leuk kado!~!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Mooie foto's kun je maken met je nieuwe cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en wat is die foto met je knijntjes mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd nog, fijne avond nog en wat een leuk fotobewerkingsprogramma is dat.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)