donderdag 1 december 2011

overzicht november

Net als vorige maand wil ik weer een overzichtje geven van onze besparingen. Vorige maand had ik een paar weekjes van de maand meer boodschapjes gedaan bij de Lidl, nu heb ik dat de hele maand gedaan.
Als ik al mijn spullen die ik bij de Lidl koop, bij de Albert Heijn had gekocht, was ik deze maand minstens 12,84 meer kwijt geweest. En dan heb ik bij Albert Heijn nog het goedkoopste huismerk gekozen ook! Bizar eigenlijk he?

Ook heb ik stroom, water en warmte weer bijgehouden. Deze maand was ook de No Impact Week, waarin we heel weinig energie hebben gebruikt. Dus dat zal wel een effect hebben, verwacht ik.

Nachttarief: 36 kwh
Dagtarief: 27kwh
Koud water: 1291 liter
Warm water: 802 liter
Stadsverwarming: 1.524 GJ

Eigenlijk zijn we met alles behalve stadsverwarming gedaald ten opzichte van vorige maand! Dus daar ben ik wel erg blij mee!

Doelen voor komende maand:
* Gewoon uitkomen met mijn 'gewone'  geld en niet gaan lenen van mijn spaarrekening.
* Ongeveer evenveel elektriciteit gebruiken als afgelopen maand.
* Minder koud water gebruiken.
* Stadsverwarming gelijk houden, ondanks dat het buiten kouder wordt.
* Elke week 3 keer hardlopen

3 opmerkingen:

  1. Wow, ziet er goed uit! Ga zo door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit! Heel veel succes met je doelen voor deze maand, die zijn volgens mij uitdagend, maar ook wel realistisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)