zondag 8 januari 2012

geen tasjes meer!

Vandaag kwam ik bij de Albert Heijn en het viel me op dat ze het jaar positief zijn begonnen: ze bieden niet meer actief tasjes aan bij de kassa's. Op die manier proberen ze 600 kilo plastic per dag te besparen. Echt geweldig dat de Albert Heijn hier zo bewust mee omgaat...

Om het te vieren hebben we vanavond gelijk een taart gebakken....Uiteraard ook een beetje omdat dit sowieso al op de planning stond ;)

Helaas vandaag verder geen lange blog, want mijn internettijd is op en Sander neemt zijn goede doel om mij geen extra internettijd te geven een beetje te serieus :(

Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan in het eerste echte relaxte weekend van het jaar??

5 opmerkingen:

  1. Gisteren en vandaag een mooie wandeling gedaan, en alle tijd daarnaast 100 % ontspannen geweest - het ideale weekend achter de rug dus :-)

    En minder tijd op het internet lijkt me toch niet slecht? Ik ben de laatste tijd ook minder en minder tijdens de week online, want ik zit toch al een ganse dag aan de computer op het werk, en ik ben maar 6 uur per dag thuis (en wakker ;-) ), dus dan besteed ik de paar vrije uurtjes toch liever zo goed mogelijk... Het doelloze heen-en-weer-geklik is al drastisch afgenomen, en daar ben ik blij om!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed van AH!
    Wij hebben er echt een lekkere "uitrustdag" opzitten. Was wel weer eens lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die tasjes missen hier al een hele tijd bij de AH en ik ben er al een paar keer tegenaan gelopen *shame* dat ik ze miste. Maar het is heel positief inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, heel goed van Appie!! Voor de kerst lag bij onze AH nog wel een rol maar daar moesten de klanten dan echt om vragen, en legden ze ook netjes aan iedereen uit waarom ze ermee gingen stoppen. Weer een stapje de goede richting op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Go Appie! Hmmm, internettijd, misschien moet ik daar ook eens aan beginnen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)