maandag 27 februari 2012

weekmenu week 9

Deze week een makkelijk weekje; we eten al twee keer buiten de deur! Woensdag begint namelijk de Alpha cursus (een cursus volgen is een van de 52 doelen). Alpha cursus is een uitleg wat het christelijk geloof inhoudt. Ik hoop alleen niet dat ze gaan proberen om Sander te bekeren, want dan houdt het snel op voor ons allebei. Ik geloof namelijk niet in bekeren, ik geloof dat mensen als ze behoefte hebben aan God dat ze dan zélf op zoek gaan... Maar we zullen zien hoe dat zal gaan verlopen....

Terug naar het weekmenu! Dat ziet er als volgt uit:


Maandag:
Krieltjes met salade en een vegetarische schnitzel

Dinsdag:
Chicken Tonightsaus met diverse groentes, rijst en pinda's.

Woensdag:
Eten bij de Alpha cursus

Donderdag:
Ovenschotel met bloemkool en kaas

Vrijdag:
Eten bij mijn ouders

Zaterdag:
Spinazietaart naar het recept van een buurvrouw van ons

Zondag:
Soep van witlof (als we een recept kunnen vinden)

2 opmerkingen:

  1. Ik ben toevallig ook bezig met de Alpha cursus, ook als één van mijn 52 doelen. Het is bij ons totaal niet bekeerderig opgezet, dus ik denk dat je daar wel goed zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Ik heb in mijn studententijd regelmatig gekookt voor de Alpha cursus :)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)