vrijdag 21 december 2012

dertiende maand en 52 doelen

Lang op gewacht en nu eindelijk gekregen: onze dertiende maand! Wahoee!! Ik heb gelijk de buffer bijgevuld: heb nu 30% van een jaarsalaris bij elkaar gespaard en zelfs nog wat extra. Dat extra dat gaan we aflossen als mijn contract in april verlengd wordt. Zo niet, dan hebben we in elk geval nog wat extra buffer...

Verder had ik ook een kerstpakket gekregen van mijn werk met allerlei lekkere snoepjes erin. Helemaal leuk!

Nu het jaar op zijn eind loopt word ik ook weer herinnert aan onze 52 doelen. We hebben er zoveel niet gehaald dat ik niet eens meer zin heb om ze allemaal op te noemen ;)

Toch was dit een succesvol jaar. Ik ben van baan gewisseld, we zijn getrouwd en we hebben een huis gekocht. Volgend jaar mag van mij wel weer even wat rustiger, want als we in dit tempo doorgaan zitten we volgend jaar met een baby in een bejaardentehuis!! ;)

4 opmerkingen:

  1. 30% van een jaarsalaris gespaard vind ik veel! Goed gedaan zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ja, ik heb er ook keihard voor gespaard... Ik wil gewoon wat zekerheid hebben voor het geval dat. :)

      Verwijderen
  2. Goeie buffer zeg en zonder die doelen toch al heel wat hoogtepunten dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan. En die doelen komt heus ook wel een keer. Ik heb nooit doelen. Wel op financieel gebied maar niet in mijn dagelijkse leven. Het komt zoals het komt.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)