woensdag 5 december 2012

een slimme meid is voorbereid...

Ik pak elke dag een paar dozen in voor de verhuizing. Inmidels staan er al 12 dozen in de woonkamer, netjes ingepakt. Vandaag besloot ik eens om de verzorgingsartikelen in te pakken... en kwam 5 doosjes met tampons tegen. In totaal zo'n 130 tampons heb ik dus in huis!!

Er was namelijk een tijd dat ik elke keer 'vergat' dat ik ongesteld moest worden. Dus moest ik elke maand weer naar de Kruidvat draven om een nieuw pakje tampons te kopen. Hardstikke zonde van het geld, natuurlijk! Gelukkig besefte ik me dit een paar maanden geleden ook, en dus heb ik een doosje tampons voor noodgevallen in mijn postvakje op het werk staan. Ook zitten er een paar in mijn tas, zodat ik nooit meer een pakje hoef te kopen dat ik niet nodig heb.

Enig voordeel is dat ik dus voorbereid ben voor het geval ik opeens zwaar ongesteld word nu ik ben gestopt met de pil ;)

Welke zaken vergeten jullie wel eens mee te nemen, waardoor je elke keer weer nieuw moet kopen terwijl je thuis nog hebt liggen??

3 opmerkingen:

  1. Het is niet dat ik het vergeet mee te nemen, maar dat ik vergeet dat ik het heb... Rijst... Pakken vol had ik, ik ben het nu aan het opmaken, al die open pakken rijst....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eefje - Daant en ik hebben daarom een grote glazen voorraadpot voor de rijst. Dan zie je gelijk of je nog hebt of niet. En je kunt de voorraad van verschillende pakken bij elkaar gooien om één groot overzicht te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk niets. Ik heb een voorraadkast en als ik daar iets uithaal gaat het op het boodschappenbriefje en wordt het opnieuw gekocht. Zo heb ik altijd alles in huis.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)