dinsdag 11 december 2012

inspectie van de woning

Vandaag hebben we een inspectie gehad van onze huurwoning. Ze kwamen even kijken wat er allemaal moet worden gedaan. En gelukkig bleek dat erg mee te vallen. De vloer mag er bijvoorbeld gewoon in blijven liggen; de verhuurder gaat zelfs proberen of de huurder daar nog een kleine bijdrage voor wil geven.

Ook het kooktoestel kan in principe via de verhuurder aangeboden worden aan de nieuwe huurder, maar ik weet niet of ik dat wil... Hij staat nu ook op Marktplaats en er is 125 euro geboden. Maar ik heb geen idee wat een redelijke prijs is om zo'n ding om MP te verkopen. Iemand enig idee?

Verder hoeven we alleen wat geboorde gaatjes te vullen en de WC bril plus spiegel terughangen... Dus dat valt allemaal reuze mee :)

Op vrijdag hebben we om 10 uur een afspraak bij de notaris... Spannend allemaal!!

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo weinig hoeft te doen. Het zou vervelend zijn geweest als je nog een hele klus moest gaan klaren voor een woning waar je niet meer in gaat wonen.
    Nog een paar nachtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo. Ik heb het bij mijn moeder wel anders meegemaakt. Mijn hemel, wat hebben wij veel moeten doen en alleen maar omdat de nieuwe huurder niets wilde overnemen. Achteraf had deze nieuwe huurder er heel veel spijt van want een kaal huis kost heel erg veel geld omdat weer aan te kleden. Succes vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)