maandag 17 december 2012

'the man-cave'

In het nieuwe huis hebben we gelukkig ook wat meer plek voor onze eigen dingetjes. Sander heeft nu zijn eigen 'man-cave'  (oftewel: mannengrot). Hier kan hij lekker klussen, al zijn schroefjes bewaren en allerlei andere mannendingen doen.

Win-win situatie, want ik hoef dan niet meer door een berg schroefjes te graven op zoek naar mijn eigen spulletjes, en Sander heeft ook lekker een plek waar ie geen verantwoording hoeft af te leggen voor alle schroeven-troepjes en waar hij ongelimiteerd nutteloze doosjes kan bewaren. Mijn opa had ook altijd zo'n man-cave, bedenk ik me net... Toen ie ging verhuizen hebben ze er 2 dagen over gedaan om dat kreng leeg te krijgen... Oeiii.... Dat belooft nog wat ;)

Verder genieten we even van onze dag vrij. We hebben nog wat troepjes opgeruimd en wat klusjes gedaan. En we zijn naar de Karwei geweest, met de cadeaubonnen die we van de FBTO hebben gekregen. In combinatie met de C1000-actie en de stickeractie van de Karwei zelf hoefden we helemaal niets te betalen :) En we hebben toch aardig wat gekocht: een weerstation, drie prullenbakken voor in de toiletten en de keuken, twee thermostaat-knoppen en materiaal om de wasmachine opnieuw aan te sluiten. Daar gaan we morgen weer mee aan de slag.... Vanavond eerst eens uit eten om te vieren dat we over zijn :)

Hebben jullie mannen ook een man-cave? :)

5 opmerkingen:

  1. Wel een musicman-cave. Mijn vent houdt van muziek die nogal ongewoon is. Ik laat hem lekker en grap af en toe wel iets over troubadoers of inboorlingenmuziek maar dat is echt een grapje. Hij voelt zich er senang bij en dat is het belangrijkste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een treintjesman-cave....en kerstman-cave..
    gelukkig hier een grote kelder onder het huis met bergruimte zat ;)
    Ach ieder zijn hobby hé ;)
    Jullie zijn goed geslaagd vandaag!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie over zijn! Wij hebben hier ook allebei onze eigen cave, heerlijk hoor. Als we samen thuis zijn, dan zitten we er meestal niet, maar als je alleen bent, is het lekker om je daar even terug te trekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn man heeft de halve zolder tot man-cave omgetoverd. Hij is drummer en maakt daar muziek. We moeten dit eigenlijk dichtmaken en geluidsdicht maken. Dan hoef ik gelijk niet meer tegen al die rommel aan te kijken :-)
    Hij kan daar echt een halve servieskast verzamelen aan vuile vaat en hij bewaard van die nutteloze prullen. Ieder stekkertje of draadje is nog bruikbaar en hij is een soort weeshuis voor audioapparatuur begonnen #zucht

    Ik zou wel een women-cave willen, waar ik bloemetjesbehang op de muur kan plakken en mijn naaimachine en alle toebehoren kan neerzetten. Ooit, als we de zolder verbouwen.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)