vrijdag 25 januari 2013

loonstrookje

Gister heb ik mijn loonstrookje ontvangen. Het hele loonstrookje is ge-restyled en dus opeens een heel stuk duidelijker. Nu blijkt dus dat ik al die tijd maar 8,5% onregelmatigheidstoeslag heb gekregen, terwijl ik recht had op 15%!! Dat stond zó weggefrommeld altijd dat het me nooit was opgevallen.

Mijn leidinggevende moet het nog even uitzoeken, maar als het een beetje meezit heb ik dus nog recht op een hoop geld. Jammer genoeg is mijn leidinggevende nu op vakantie, dus moet ik het nog even afwachten, maar ik ben al druk aan het wachten en smachten.... Ons doel om een buffer te hebben van 30% van mijn salaris én Sanders salaris komt nu in mijn gedachten opeens een stuk dichterbij... 

4 opmerkingen:

  1. Dan is dat loonstrookje wel flink verbeterd! Fijn dat je nu tenminste kunt zien hoe het in elkaar zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er meegewerkt wordt. Zo'n stapel geld iserg lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier krijgt manlief deze maand een voorschot, want op zijn werk zijn (weer) problemen met de salarisadministratie. Zucht... bij hem kijk ik het loonstrookje ook altijd goed na, want er worden daar heel veel fouten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is dan weer een fijne meevaller. Gelukkig dat je er dan nog achter bent gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)