vrijdag 30 augustus 2013

Een verontrustend postpakketje...

Een paar weken geleden kreeg ik van mijn zorgverzekeraar het verzoek om een enquete in te vullen over hun dienstverlening. Toevallig was dit op dezelfde dag dat ik erachter kwam dat ik, ondanks telefonische toezegging toen ik 2 maanden zwanger was, geen recht had op een kraampakket. Dus jullie begrijpen wel: ik wilde de vloer even met hen aanvegen op dat moment....

Aan het einde van de vragenlijst stond de vraag of je teruggebeld mocht worden over je ingevulde antwoorden. Ik had ja aangevinkt. En inderdaad: afgelopen weekend werd ik teruggebeld door ze. En er werd gezegd dat ze gingen kijken wat ze voor me konden doen....

En wat schetst mijn verbazing: vandaag kreeg ik dus opeens een kraampakket bezorgd! Hebben ze dus alsnog voor me geregeld, omdat het me was toegezegd. Vind ik wel echt een geweldige service van ze, eigenlijk! :) Wie weet blijf ik dus voor het derde jaar op rij gewoon klant bij Ditzo.... Tot nu toe ben ik beide keren dat er iets misging echt geweldig goed en accuraat geholpen.

Maarre.... wat een verontrustend pakket ;) Allemaal enge verbandjes en watjes enzo.... Brrr! Misschien moet ik dit pakket voorlopig maar even niet aan Sander laten zien, volgens mij krijgt die direct een angst-stuip hiervan.... Ik zelf ook, trouwens ;)

9 opmerkingen:

  1. Kijk dat is top. Hele nette service. Je hebt het van mij dus niet meer nodig? Dan ga ik het aan een stichting geven die het inzameld voor het buitenland. Ik hoor het wel van je :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je toevallig net een email gestuurd, omdat ik niet zeker wist of je dit zou lezen :) Ik heb die van jou dan inderdaad niet meer nodig.... :) Vond het wel echt superlief van je dat je hem had aangeboden aan me :)

      Verwijderen
  2. Haha, wacht maar tot je gaat bevallen! Dan ben je blij met al die enge dingen!
    Maar wat een nette service! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne service toch!
    Ach die enge dingen ben je zo vergeten als je je beebje
    in je armen kan houden.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie een baby + een compleet orgaan / (placenta) uit je lijf te krijgen, via je *pomtiedom*. Je merkt er weinig van dat die dingen worden gebruikt. Die kraamverbanden vond ik redelijk overdreven, alleen de eerste dag of twee en daarna nog een weekje gewoon goedkoop maandverband. Je gebruikt niet alles.

    Maar ja aangezien iedereen die magische 12 weken grens lijkt te hanteren, kan je het ze niet heel erg kwalijk nemen? Gros van de mensen pleurt ze toch in de kliko als ze niet thuis bevallen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kliko? Stichting Babyhope mensen!!! http://www.stichtingbabyhope.org/

      Bij mij kwamen de kraamverbanden wel op, maar die netonderbroeken, what's up with that???

      Verwijderen
  5. Wat super netjes van ze.
    Ja die inhoud van t kraampakket je krijgt er bijna schrik van.
    Maar het valt wel mee hoor.na de bevalling ben je blij met de inhoud van je kraampakket. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, die kraampakketten kunnen intimiderend zijn! Vooral het formaat kraammaandverband vond ik altijd indrukwekkend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ben blij dat ik de inhoud van mijn kraampakket pas achteraf zag, want kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik had het pakket net aangeschaft, want werd bij mij ook niet vergoed, werd vlak daarna opgenomen in het ziekenhuis en bij thuiskomst niks meer gebruikt eruit. Pakket weer doorgegeven daarna...

    En ik vond die netonderbroeken en kraamverbanden wel fijn, kreeg ze in het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)