zondag 22 juni 2014

Sanders verjaardag

Gisteren was Sanders eerste verjaardag als pappa en voor mij was het de eerste keer dat ik vol aan de bak moest voor de visite, terwijl ik ook voor Tobias moest zorgen.... En toen bleek het arme ventje ook nog eens ergens last van te hebben waardoor hij van 6 's ochtends tot 2 uur 's middags maar een kwartiertje heeft geslapen en verder heel veel heeft gehuild. En dan nog eens de irritaties erbij over hoe sommige familieleden zich gedragen tegenover Tobias.... Om 1 uur moest ik echt even met mijn hoofd onder de kraan en er kwam stoom af ;)

's Middags heeft mijn schoonvader Tobias meegenomen, zodat ik Sander zijn verrassing kon geven: we zijn 's avonds even lekker uit eten geweest bij de vegetarische chinees. We vielen met onze neus in de boter, want het was ook nog eens buffet-avond, dus we konden vanalles proberen... Ik had weer veel te veel gebakken banaantjes op, maar toch was ik niet misselijk aan het eind van de avond, wat ik normaal wel altijd heb als ik (teveel) chinees eten op heb. Blijkbaar dan toch van het vleees??

Vandaag is de pret nog niet voorbij.... we gaan naar Duinrell! En dan vanavond het kleine mannetje weer ophalen. Eigenlijk kan ik daar haast niet op wachten, want we missen hem echt gigantisch.