donderdag 11 september 2014

Het begint ergens op te lijken!

De badkamer begint ergens op te lijken! Helemaal blij met hoe het er nu uit begint te zien! Natuurlijk nog lang niet het eindresultaat, maar je kan inmiddels wel een beetje zien hoe het gaat worden... Nog 3 daagjes, dan zou het af moeten zijn. Althans, dan moeten wij nog aan de slag om de muren te verven, maar het tegelwerk en alles is dan af. Ik kan echt niet wachten om mijn huis terug te hebben!



Verder gister een goed gesprek gehad met Sander over Positief Besparen. Na al die reacties was ik er voor mezelf wel uit wat ik wilde, want sommige reacties riepen weerstand in me op, terwijl ik bij andere reacties juist een stukje opluchting voelde. Heel apart dat ik zo liep te twijfelen, terwijl ik na het lezen van de reacties opeens wist wat ik ermee moest.
's Avonds dus met Sander besproken, maar hij wist het eigenlijk al... "Je wilt stoppen he?" was zijn vraag toen ik zei dat ik met hem wilde praten over de toekomst van Positief Besparen. En ja, dat is wat ik wil. Een stukje van mij vind het heel jammer, maar er zijn zoveel goede sites over besparen en ik heb niet echt het gevoel dat ik nog iets nieuws kan toevoegen.
De artikeltjes die ik heb geschreven zet ik dan op Plazilla. Wie weet verdien ik dan toch ooit nog die kosten terug ;) 


5 opmerkingen:

  1. Mag ik vragen 'wat' Plazilla is en hoe je daarop raakt ? Ik ken heel weinig af van de pc en alles errond..... liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat begint zeker mooi te worden!! En goed dat je het besluit genomen hebt, anders blijft het toch steeds maar in je hoofd rondhangen en kost het ook energie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 70 euro per jaar vind ik best duur zeg! Ik betaal bij Blogger een tientje per jaar voor de domeinnaam. En voor mijn wordpress blogs 36 euro per jaar.

    Maar als je er geen goed gevoel bij hebt kan ik me voorstellen dat je wilt stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We kwamen om de een of andere reden niet meer uit met het goedkoopste pakket. Ik snap er zelf niks van, Sander regelt dat allemaal ;)

      Maargoed, over een paar maanden loopt het af...

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)