maandag 8 december 2014

Weekmenu

Vandaag ga ik met mijn moeder en zus naar de kerstmarkt van Maastricht. We maken gebruik van een speciale actie van de Hema, waarmee we voor €20 een treinkaartje en een lunch hebben. Op die manier houden we de kosten een beetje binnen de perken. :)

Maargoed, voor ik vertrek wil ik nog wel even ons weekmenu met jullie delen, zoals we elke week doen:

Vrijdag: patatjes

Zaterdag: Nasi

Zondag: Gourmetten voor Sinterklaas

Maandag: ik eet onderweg, Sander eet nasi (hij had dubbele porties gemaakt)

Dinsdag: couscous marocco style (doorgeschoven van vorige week, toen hebben we couscous met worteltjes gegeten)

Woensdag: macaroni

Donderdag: wedges met vegetarische shoarma en een salade


Vrijdag t/m zondag houden jullie nog tegoed, want dan kookt Sander weer :)

2 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)