woensdag 25 februari 2015

Vraag maar raak - deel 7: de antwoorden van Sander + mijn favoriete blogs

Vandaag dan het laatste deel van de vraag maar raak show ;) Het gedeelte waar jullie allang op zaten te wachten, namelijk de vragen voor Sander. Arme Sander kreeg maar 2 vragen... ;) Hij is niet echt een schrijver (wel een prater!!), dus het is kort vandaag.

Wat voor dromen had je als kind zijnde, en zijn ze enigszins uit gekomen?
Ik had niet echt concrete dromen. Ik was als kind al veel bezig met programmeren en computeren en wilde graag net als mijn vader programmeur worden. Dit ben ik uiteindelijk inderdaad ook geworden.

Wat voor werk doe je?
Ik ben webapplicatie ontwikkelaar. Ik werk vooral met PHP. Mijn functie wordt dus ook wel PHP-developer genoemd.


Ook vroeg iemand naar mijn favoriete blogs. En dat vond ik een heel moeilijke vraag, want er zijn enorm veel blogs die ik heel graag lees. Dus het is haast onmogelijk om één blog uit te kiezen die ik graag lees. Daarom stuur ik jullie graag naar mijn Bloglovin account toe. Hier staan al mijn favoriete blogs op een rijtje :)
 



3 opmerkingen:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)