vrijdag 13 maart 2015

Mugshot van onze boef

Vandaag hebben we een identiteitsbewijs voor Tobias aangevraagd. En daar hoort natuurlijk ook de beruchte chagrijnige foto zoals die tegenwoordig verplicht is. Ik had verwacht dat we wel 10 pogingen zouden moeten doen, maar het viel mee: de eerste foto was direct raak!! Het resultaat vind ik toch wel erg lachwekkend:




Maar ik vind het wel net op zo'n boevenfoto lijken die ze in films altijd maken (ok, en ook in het echt, maar ik heb het nog nooit in het echt gezien ;) )  Alleen het bordje met zijn naam en boevennummer ontbreekt nog ;)

6 opmerkingen:

  1. Nee hoor hij ziet er lief uit. Prachtige blauwe kijkers.
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte boevenkop ;-)

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, wat een grappige foto!!
    Daantje, ik zag net deze link, misschien heb je er nog iets aan? 'Meest gemaakte fouten door toeristen in Barcelona' http://meetmybarcelona.com/tips/common-tourist-mistakes-in-barcelona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n leuke foto! Mijn kleinkinderen moesten voor hun paspoort ook foto's hebben en ze kijken alle 3 ook 'n beetje bozig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bij jonge kinderen zijn de regels niet zo streng gelukkig. Zo reist mijn jongste nog 3 jaar met een open mond foto in haar paspoort.

    Maar je hebt er een leuke foto aan overgehouden.

    mijn oudste heeft sinds vorige week een nieuw paspoort. Dus geen lieve schattige babyfoto meer. aan de andere kant wel wat makkelijker zoeken in de la naar de juiste. Nu lijken de oudste en de jongste niet meer op elkaar. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig zijn ze bij kinderen niet zo streng en staat zoon met een mooie bescheiden glimlach op zijn ID

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)