woensdag 18 maart 2015

Punten sparen op het winkelcentrum

Het winkelcentrum bij ons in de buurt startte twee jaar geleden een leuke spaar-actie. Voor elke euro die je er uitgeeft krijg je punten en die kon je dan weer inwisselen voor korting of uitstapjes. Zo zijn Sander en ik vorig jaar lekker goedkoop naar het Elsyium geweest met de punten die we bij elkaar hadden gespaard op het winkelcentrum.

Gisteravond ontving ik een mailtje dat het spaarsysteem gaat stoppen. Er komt een nieuw pasje voor in de plaats, maar het punten sparen stopt ermee. Erg jammer vind ik dat. We hebben namelijk inmiddels flink wat punten bij elkaar gespaard en zaten eigenlijk te wachten op een nieuwe sauna-aanbieding. Maarja, het is niet anders.

Gelukkig is er wel een andere leuke actie: voor 140 punten krijg je een gratis entree-kaartje voor Bungelland, een indoor speelparadijs hier in de buurt. Doordat wij onze vakantie hebben geboekt op het winkelcentrum, hebben we voldoende punten bij elkaar gespaard om flink wat gratis entree-kaartjes te halen. Dus dat wordt flink veel speeltuin bezoeken de komende weken, want de kaartjes zijn ook maar geldig tot 31 mei...


9 opmerkingen:

  1. wat pret zal t zijn te spelen met die bungellandekijn.
    of is het een zware opgave voor jullie? ;-)
    En ga je nu heroverwegen of je je boodschappen misschien bij een andere (verder weggelegen goedkopere) supermarkt gaat halen, nu er geen punten meer te sparen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mwoah, we hebben wel een beetje ons vaste rondje qua supermarkten :) Ik haal sowieso lang niet alles bij de Albert Heijn, maar bepaalde producten vind ik daar toch wel heel fijn :)

      Verwijderen
    2. Dag Daantje,

      Ik weet niet of mijn berichtjes op deze manier aankomen. Ik ben journalist en heb een verzoekje voor je. Kun je mij mailen op l.vansadelhoff@gmail.com?

      Groetjes en dank!

      Lisanne

      Verwijderen
  2. het is natuurlijk wel fijn om gratis naar een speeltuin te kunnen.
    maar als ik zo naar het filmpje kijk , zie ik niet aan Tobias dat hij het leuk vindt. Hij is nog zo jong , zo'n speeltuin lijkt mij overweldigend overkomen. Ik denk dat papa het leuker vindt op het filmpje. Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat jij dat beter kunt zien dan zijn eigen ouders. Tobias kijkt altijd serieus als hij ergens voor de eerste keer is. Hij had het hartstikke naar zijn zin die dag

      Verwijderen
    2. dit soort opmerkingen... grrr... hou effe je mond ofzo.

      hier ook altijd een succes, de indoorspeeltuin! met of zonder uitbundige glimlach :) geniet ervan!

      Verwijderen
    3. Knap beoordeeld op een filmpje van 3 seconden. ;)

      Verwijderen
  3. Ik zou met de kaartjes maar lekker genieten van de kaartjes. Serieus kijken doet onze zoon ook altijd, maar je kunt aan zijn lichaamshouding wel zien of hij het wel of niet leuk vind.
    En als het niet al te druk is vinden die kleintjes zon speeltuin altijd leuk. Veel plezier in elk geval.
    Is dit het enigste leuke wat jullie met die punten kunnen doen?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat smoeltje! Is ook een serieuze zaak, de glijbaan :).
    Leuk! Echt lekker van genieten, van die kaartjes. Heerlijk toch, met zn drieen lekker spelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)