donderdag 30 april 2015

Terugkijkje op de doelen van April

Ook deze maand wil ik aan het eind van de maand even terugkijken wat we hebben gedaan aan onze doelen. Morgen volgt dan weer een lijstje met doelen voor Mei.

  • Niks eten op het station is goed gegaan. Tot gisteren, tenminste. Toen waren we opeens helemaal vergeten dat we dit doel überhaupt hadden *bloos * Zal wel komen door de vakantie-stemming. Volgende maand gaan we gewoon weer verder!
  • Het project om de gangkast op te ruimen is goed gelukt. Alleen blijft hij helaas nooit lang heel erg netjes, dus inmiddels is er al niet meer zoveel van te zien :(
  • De extra aflossing is gelukt!!
  • Minder op de laptop ging erg goed in de eerste drie weken. De laatste week gaat het weer even wat minder. Ik ben erg moe en merk dat ik dan al snel weer verval in mijn oude gedrag.
  • We hebben een lijstje gemaakt met bezienswaardigheden in Barcelona en hebben hier ook een hoop van af kunnen strepen. Hier lees je het verslag van onze reis naar Barcelona. 

1 opmerking:

  1. superleuk dat je gewoon iedere maand doelen stelt en goede voornemens maakt!
    Ik ben benieuwd naar je voornemens voor mei...

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)