zondag 14 juni 2015

Een weekendje "niks"

Dit weekend hadden we lekker niks op de planning staan. Heerlijk, even zo'n weekendje gewoon wat rondkeutelen!

Gister is Sander met Tobias naar plaswijck gegaan. Ik bleef thuis en heb wat opgeruimd, een blogje geschreven, blogjes gelezen en thuis gesport. Ik dacht dat ik het heerlijk zou vinden, even niks hoeven, maar na twee uur miste ik mijn mannen alweer enorm! Ergens ook wel fijn en relativerend ;)

Om half 4 waren ze terug. Tobias was helemaal afgemat en ging naar bed. We maakten we aspergesoep en ging ik nog even wandelen.

Na het eten ging Tobias vrij snel weer naar bed en zijn wij de keuken ingegaan om avocadospread te maken. Echt superlekker en het past goed bij mijn 40 dagen werken aan gezonder eten!! We aten een gedeelte ervan op wat toastjes. De rest is bedoelt als broodbeleg.

En dan vandaag: keuteldag nr 2! Straks even naar de stad om voor normale schoentjes voor Toby te kijken, voor als het even wat minder lekker weer is. Wat we daarna gaan doen, dat zien we nog wel!  Niet teveel plannen en gewoon kijken wat er op ons pad komt is het motto vandaag!

1 opmerking:

  1. noem plaswijck en shoppen maar een weekendje niets ;) maar heerlijk als dat spontaan kan!
    shoppen doe ik bewust online (te druk voor dochter en mij.. helaas... want gelijk passen is wel fijner en even voelen enz)
    en plaswijck, superpark!! echt zo jammer dat wij er zoweinig naartoe kunnen.. heerlijk zeg!

    wij hebben vandaag een niets-dag.. dochter wou zwemmen maar we blijven lekker thuis. huishouden moet gedaan worden en even rust voor de kids isook wel lekker (en voor ons) vanmiddag nog lekker popcorn maken en dan een film oid kijken met zn allen :) heerlijk. zoontje ligt nu al op bed, was moe van de drukte gister (eerst dochter opgehaald bij scouting, die had daar een nachtje geslapen!!! en daarna hier een "picknick" gehad, we zouden naar t zuiderpark, maar daar was een braderie.. en 1 stel met kids zei af, dus dochter zou geen speelmaatje hebben.. andere stel heeft nl een kindje van bijna 1.. daar kan ze niet zelfstandig mee spelen heel de midag ;) dus besloten omdat dochter ook moe was van t nachtje bij scouting om t dan hier te doe ipv een ander park ofzo te zoeken) hele goede beslissing geweest want ze was idd niet te genieten en zoontje viel van moeheid op de bank in slaap :p (gaat normaal rond 1u naar bed, had verwacht dat we toen wel zouden gaan eten.. maar de laatste kwam pas om 14.15 hier.. en toen nog t eten maken enz, 15u gingen we pas eten.. als ik dat had geweten had ik m op bed gelegd om 13u, maar zo was t ook prima ;) hij sliep binnen op de bank en wij zaten buiten :p )

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)