woensdag 1 juli 2015

Doelen van Juni: behaald of niet? + doelen van Juli

Begin Juni maakte ik een aantal doelen voor mezelf. De maand is afgelopen en dus is het tijd om te kijken wat er van die doelen terecht is gekomen.


  • Niet op het station eten: is op één keer na goed gegaan. Maar die ene keer had ik een goede reden. Ik had namelijk gelezen over de nieuwe tomatenburgers die ze bij de AH to go verkochten en wilde deze proberen. En de AH to go zit nou eenmaal op het station!
  • Budgetten beter in de gaten houden: Dit is niet geweldig gegaan, zoals ik al eerder schreef :(
  • Elke week een weekmenu maken en ons eraan houden. Dit is prima gegaan!
  • Uitmest-actie van de woonkamer: we hebben inmiddels een goed begin gemaakt. Maar het is best veel werk en het is best demotiverend, merk ik. Blijvend aandachtspuntje!
  • 5 dingen op Marktplaats zetten. Gelukt! 
  • Doorgaan met het koor. Ook dat is gelukt. Ik heb één keer af moeten zeggen, maar de rest van de tijd ben ik gegaan en ben ook van plan om hiermee door te gaan. 
  • Afvallen. Zoals jullie deze maand hebben kunnen lezen ben ik druk bezig geweest met sporten en stoppen met chocolade. Ik ben in totaal 2,7 kilo kwijt. Maar eigenlijk is dit niet eens waar ik het meest blij mee ben. Ik ben vooral heel erg blij dat ik meer conditie heb gekregen en dat ik echt spieren begin op te bouwen :)

Natuurlijk heb ik ook weer nieuwe doelen voor Juli:
  • De hittegolf overleven!
  • Niet op het station eten
  • Ons aan het maandmenu houden
  • Minstens 2 keer naar Plaswijckpark
  • Minstens 5 keer per week een Marie Kondo opruim-actie houden
  • Doorgaan met sporten en opletten met mijn eten. 
Zoals jullie zien dit keer geen doel om me aan de budgetten te houden. Blijkbaar werkt dit niet voor mij. Dus ik ga hier eens goed over nadenken hoe ik dit in de toekomst wil gaan aanpakken... 

1 opmerking:

  1. Leuke doelen! En ook lekker praktisch. Hier is het opruimvirus ook toegeslagen. Een foto van het opgeruimde stukje maken is trouwens een goed idee. Dan sta je er echt bewust even bij stil en moet je bijna wel genieten van je resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)