dinsdag 7 juli 2015

Terug aan de slag?!

Tobias is alweer 20 maanden oud. De laatste tijd denk ik er wel eens over om weer voor een paar dagen per week te gaan werken. Soms kijk ik dus wel eens wat vacatures door, maar dé vacature zat er tot nu toe nog niet bij. Tot vandaag. Vandaag zag ik een vacature waar ik direct helemaal blij van werd en waarvan ik dacht: JAAAA, ze omschrijven mij gewoon!! Dit is me op het lijf geschreven! Ik heb dus ook direct een sollicitatiebrief de deur uitgedaan, voordat ik me ga bedenken!

Het gaat om een vacature als..... Achtbanen-tester! Helaas is het maar voor zeven dagen en krijg je betaalt in pretpark-kaartjes, maar dat maakt me niets uit! Ik doe het graag voor die beloning!! ;)

Andere banen die ik graag op me zou nemen met betaling in natura zijn:

  • Bedenken van nieuwe smaakjes snoep
  • Bruidstaarten proeven
  • Bruidsjurken passen 
  • Vakanties uitproberen
  • Springkussens uitproberen


Wat zou jullie meest ideale baan zijn, als je ook gekke dingen mag bedenken? ;) En duimen jullie voor me mee dat ik de nieuwe achtbaan-tester word??

11 opmerkingen:

  1. Ik zou graag matrassentester willen worden waarbij ik om 08:00 's ochtends Sebas naar de kinderopvang breng en dan in een van binnen af afgesloten ruimte al liggend/rechtop zittend een matras moet testen. Neem ik mijn tablet mee en ga ik Netflix kijken of ik ga heeeerlijk een tukkie doen. Uiteraard wel tot 13:00, want dan zit mijn zware werkdag erop en ga ik Sebas halen. Uiteraard voor 3500 euro per maand + 13e maand en 29% vakantietoeslag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieuwwww achtbaantester, ik wordt al misselijk als ik naar een achtbaan kijk, van mij mag je dat baantje hebben hoor.

    Hartelijke groet van een stille meelezer Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Ik heb altijd graag "stratenmaker op zee" willen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik wil heel graag bolletjes wol testen, er iets van haken of breien. Lijkt me geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes met de sollicitatie.

    Ik zou het zo niet meteen weten, tester van knutselgerei lijkt me wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is meer een vakantie dan werk: Ik las laatst namelijk in de krant dat in Amerika een camperfabrikant zit, die mensen zoekt om deze van de fabriek naar de afnemer te rijden. Afnemers zijn overigens vaak verhuurbedrijven. Je betaalt dan een fractie van de vakantiekosten (vluchten e.d.) en je hebt een fantastische trip kunnen maken met een gloednieuwe camper. Gaaf toch?

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @anoniem: Dit kun je vrij regelmatig doen, maar het is niet zo rooskleurig als dat je zegt. De camperhuur is idd gratis (€1), maar voor de rest moet je gewoon alles betalen. En de vluchten zijn duurder omdat je dan een multi-city trip moet maken ipv een normale retourvlucht.

      Ideale baan lijkt mij mystery guest zijn van hotels en bjbehorende faciliteiten in diverse landen en streken. Lekker reizen en veel van de wereld zien op kosten van de baas

      Verwijderen
  7. Ik lees niets over reiskosten op de vacature:
    https://www.uitmetkorting.nl/achtbaantester/

    Weet je hoe dat zit Daantje?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is iets voor mij. Sinds ik in Amerika allerlei idiote achtbaanritjes heb overleefd, ben ik wel kritisch geworden. Deze zomer ga ik sowieso nog de nieuwe Efteling achtbaan uitproberen!

    Ik roep altijd dat ik dolfijnen wil poetsen op Curacao!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je wel een goede CV voor dit soort banen? En je schrijft wel een blog over je ervaringen als je de baan krijgt toch? Daar ben ik nl erg nieuwsgierig naar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een zéér indrukwekkend CV ;) En ik ga er zeker over schrijven, mocht ik het worden :D

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)