zondag 2 augustus 2015

De daadwerkelijke kosten van ons weekendje samen

Een paar dagen geleden schreef ik een blogje over ons weekendje samen. Hierin had ik al helemaal gebudgetteerd wat ik hoopte dat we zouden gaan uitgeven. Het weekendje is natuurlijk nog niet helemaal voorbij, maar aangezien we ons hebben voorgenomen om maximaal die €250 uit te geven kan ik wel alvast de cijfers laten zien:




  • Treinreis: we hadden €18,60 gebudgetteerd. Uiteindelijk konden we geld gebruiken dat al op de OV-chipkaart stond, dus hoefden we maar €5,77 bij te pinnen. Scheelt weer!
  • Ballorig was gratis via T-mobile
  • Eten bij Ballorig: €10 (geschat). Uiteindelijk hebben we hier iets meer uitgegeven, namelijk €16,05
  • 's Avonds uit eten: €60 ingecalculeerd. Uiteindelijk hebben we €57,30 uitgegeven
  • Luxe ontbijtje: €10. Ik heb besloten om dit toch van het boodschappenbudget te doen, want normaal gesproken hadden we ook moeten ontbijten en ontbijten we ook wat luxer op zondag.
  • Dagje sauna: €100 (geschat). Werd uiteindelijk €132
  • Dagje Walibi Holland €50 geschat, maar we hebben nog maar €20 over op de rekening, omdat we ook wat losse dingetjes nog hebben gekocht.
Wat we niet hadden ingecalculeerd:
  • Wat te snoepen voor onderweg
  • Koffie drinken bij Starbucks

Zoals ik al zei: we hebben nu dus nog €20 over voor in Walibi. Ik denk dat het wel gaat lukken, want we hebben lekker zelf brood meegenomen en ontbijtkoek en snoepjes. 

1 opmerking:

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)