vrijdag 14 augustus 2015

Muziek op schoot - poging 2 ;)

Ongeveer een jaar geleden schreef ik Tobias in voor muziek op schoot. Dit startte toen Tobias zo'n 11 maanden oud was en duurde tot hij 13 maanden was. Ik vond het niet echt een succes. Tobias had het wel naar zijn zin, maar eigenlijk vooral met door het lokaal heen kruipen ;) Er was weinig muziek op schoot aan, aangezien hij geen seconde op schoot bleef zitten.

Inmiddels is hij natuurlijk een jaartje ouder en denk ik dat hij muziek op schoot heel erg leuk zal vinden. Tijd voor een tweede poging, dus! Het begint eind september, dus ik ben erg benieuwd. Maar als ik zie hoe Tobias nu is, dan denk ik dat hij er nu veel meer klaar voor is dan vorig jaar. Hij snapt nu veel meer en kán natuurlijk ook veel meer!

Daarnaast ben ik er zélf ook veel meer klaar voor. Vorig jaar was ik nog heel erg onzeker over mezelf als moeder en was ik altijd bezig om Tobias te vergelijken met andere kindjes. Waarbij ik dan wel eens vergat dat een paar maanden leeftijdsverschil echt héél veel verschil maakt bij kinderen die nog zo jong zijn! Maargoed, nu zal Tobias wat meer bij de middenmoot horen in plaats van bij de jongste kindjes, dus daar hoef ik me dit keer niet druk om te maken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)