zaterdag 8 augustus 2015

Zó trots op mijn zusje

Daar stond ze dan te stralen... Eindelijk dé trouwjurk gevonden, nadat ze een hoop trouwjurken had gepast die het (net) niet waren. Wat zag ze er prachtig uit en wat straalde ze. Ik ben zó trots op mijn kleine zusje! En ik kan echt haast niet wachten tot ze écht gaan trouwen. Zeker na vanmiddag niet. Ze heeft echt een geweldige jurk uitgezocht. Ik vond het eerlijk gezegd een stuk zenuwslopender dan een trouwjurk voor mezelf uitzoeken. Juist omdat ik weet hoe lang zij er al over droomt om haar droomjurk te vinden. Nu ik weet dat het haar is gelukt voel ik me helemaal opgelucht.... En ergens eerlijk gezegd ook bekaf! Het is hard werken, zo'n trouwjurk helpen uitzoeken!! ;)


1 opmerking:

  1. Wat fijn dat het eindelijk gelukt is.

    Geen idee hoe het voelt om een trouwjurk uit te zoeken of mee te gaan met een ander, Misschien dat ik het mag meemaken als mijn dochter mocht trouwen.

    Geniet nog maar lekker na. En geniet vooral van de tijd die nog komt als je zusje trouwt. Ik hoop dat het net zoveel genieten wordt als het vinden van de jurk.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)