maandag 28 september 2015

Het duimen is verzet ;)

Voor de mensen die hadden beloofd dat ze op woensdag voor me gaan duimen even een vraagje: willen jullie vanmiddag voor me duimen?! Ik werd namelijk net gebeld. Er had een kandidaat afgezegd voor vanmiddag en dus hadden ze vandaag een gaatje vrij en wilden als dat kon mij daar alvast inplannen. Nou, daar had ik wel zin in, want dat scheelt mij weer 2 dagen nerveus zijn! ;)

Dus nu ga ik vanmiddag op sollicitatiegesprek bij .. * tromroffel * ... Cool Blue! :D

10 opmerkingen:

  1. Spannend! Daar werkt Sander toch ook? Kunnen jullie fijn samen reizen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt, Sander werkt ook bij Cool Blue! Vandaar dat ik ook weet dat het zo´n leuk bedrijf is en ook zo enthousiast ben geworden om daar te gaan werken :) En dat we dan samen kunnen reizen is natuurlijk ook super :D

      Verwijderen
  2. Wij duimen alvast ! ToiToi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim! Cool Blue lijkt me inderdaad erg tof om te werken. Ik bestelde er al meermaals iets en kan er alleen maar heel positief over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)