maandag 26 oktober 2015

Wat ik allemaal kocht bij de Oriflame

Vorige week was het zo ver: de Oriflame party bij mij thuis. Ik had mijn best gedaan om mensen uit te nodigen, maar eigenlijk bijna niemand had er zin in. Uiteindelijk had ik 2 vriendinnen die zouden komen, maar een van de twee kon uiteindelijk toch niet. Dus was de party heel kleinschalig... Maar dit betekende wel dat er veel tijd was om dingen uit te proberen en veel vragen te stellen.

Zowel mijn vriendin als ik kregen een lekker gezichtsbehandeling. Eerst reinigen, daarna een maskertje en daarna een dagcrème. Vervolgens werden we helemaal opgemaakt. Het eindresultaat vond ik wel wat te zwaar; ik draag normaal gesproken nooit make-up en vond het dus allemaal wat too much! Oogschaduw vind ik bijvoorbeeld niet echt nodig. Wel was ik heel erg tevreden over het effect van een klein beetje foundation. Ik heb vaak een nogal vlekkerige huid en een erg rode neus. Met foundation werd dat allemaal nét iets minder zonder dat het er direct heel erg onnatuurlijk uitzag...

Uiteindelijk heb ik de volgende dingen gekocht:


  • 2-in-1 cleanser van de Love nature lijn voor de droge huid (wild rose). Dit is een reinigingsmelk en tonic in één. Ik weet van mezelf dat ik niet zo happig ben op teveel dingen om op mijn huid te smeren, dus dit vond ik wel handig. Scheelt weer een handeling ;)
  • Dagcrème van de Love nature lijn voor de droge huid. Ik had sowieso al dagcrème nodig, dus dit kwam goed uit. Bovendien is het stukken goedkoper dan de dagcrème die ik normaal gebruik. Hopelijk werkt het even goed!
  • Oogcrème. Ik vrees nu dat dit een miskoop was, want ik heb het nog geen enkele keer gebruikt, maargoed.... 
  • Een luchtje genaamd Happydisiac. 
  • Foundation van de Giordani lijn. Erg fijn spul! Ik gebruik normaal nooit foundation omdat ik altijd bang ben dat het zo erg opvalt, maar deze smeert heel goed uit en het valt echt niet op dat ik foundation op heb. Behalve dan dat mijn huid net een tikje egaler is... Ik kocht er ook direct een foundationkwast bij.
  • Bronzing parels van de Giordani lijn. Deze gebruik je over de foundation heen. Ook erg fijn spul :) En ook hier kocht ik een kwast bij. 
  • Mascara. Gewoon om het geheel af te maken.
  • Shampoo en conditioner met kokosgeur. Die conditioner is echt super!! Voor het eerst sinds tijden werd ik de volgende ochtend wakker zonder extreme klitten in mijn haar.
Kortom: ik ben goed geslaagd :) Erg blij mee! 

7 opmerkingen:

  1. De poederparels gebruik ik ook. Super fijn. Zonder foundation. Kan je erg lang mee. Verder gebruik ik er niets van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat Oriflame nog steeds bestond. Ik lag in kraamkliniek waar ik 10 dagen verbleef na geboorte van dochter 38 jaar geleden en naast me lag er iemand die die party's ook gaf.
    Ben er 2x geweest en ik kocht o.a. een taupekleurige ogenschaduw die zo mooi was. Jaren gebruikt en doosje staat nog steeds in de kast maar die kleur nooit meer gevonden.

    Ga maar eens op de website kijken of die kleur er nog is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het dan de moeite voor de verkoopster om voor twee personen te komen? Ik snap dat je de extra aandacht en tijd heerlijk vond. Hopelijk dacht zij daar ook zo over 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze wist het van tevoren, want ik had haar al laten weten dat er helaas maar weinig mensen wilden komen. Heb zelfs aangeboden om het af te blazen omdat ik het rot voor haar vond, maar daar wilde ze niks van weten :) Echt super van haar

      Verwijderen
  4. Wow, je hebt flink wat gekocht!

    Ik ben blij dat het ondanks de kleinschaligheid toch fijn & nuttig was. Veel plezier met al je nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het geluk allergisch te reageren op alle makeup, cremes, smeersels enz. De zeldzame keer dat ik er geen jeuk van krijg, ruikt het te sterk, voelt het te dik of kost het een klein vermogen per dag... Dus ik gebruik gewoon helemaal niks. Drupje olie op een droog plekje, maar das gewoon uit het keukenkastje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik reageer ook vaak allergisch op allerlei make-up, maar gek genoeg met deze dus niet :) Normaal merk ik het vaak al na een half uurtje, maar dit heb ik nu al een paar dagen op gehad en nog nergens last van. Heel fijn :D

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)