zondag 8 november 2015

Vegetarische Allerhande box

Bij de Albert Heijn hebben ze een paar maanden geleden de Allerhande box geïntroduceerd: een box met ingrediënten voor 3 avondmaaltijden. Als je deze box besteld vervallen ook direct de bezorgkosten voor de rest van de boodschappen, dus ik vind het wel handig om dit te bestellen!!

Alleen nu is het dus helaas zo dat er maar één soort box is. Namelijk eentje waar standaard altijd één maaltijd vlees, één gevogelte en één vis of vega. Beetje jammer voor ons, want Sander eet helemaal geen vlees en ik heb een fobie voor rauw vlees. (Bij de BBQ heeft mijn moeder uiteindelijk aangeboden om kipsaté te maken, omdat ze het zonde vond als ik het kant en klaar ging kopen voor 3 keer zo duur!)

 Maargoed, nu heb ik dus een beetje rondgekeken op de site van de Albert Heijn en kwam hun forum tegen. En wat blijkt? Een van de meest gestelde vragen over de Allerhande box is of er een vegetarische variant komt van de Allerhande box!! En het antwoord van de Ap:

Er is geen vegetarische Allerhande Box. De inhoud van de box varieert wekelijks: elke week zit er in ieder geval een vlees- en een gevogeltegerecht in de box, gecombineerd met een vis- of vegetarisch recept. Het kan zijn dat we in de toekomst wel een vegetarische Allerhande Box toevoegen, we horen jouw wensen graag op de AH Community!

Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen, dus ik heb direct een bericht op de community geplaatst. Nu maar afwachten of er meer mensen zijn die dit ook wel zouden willen... :) 

5 opmerkingen:

  1. Kijk dan eens op de site van Hello fresh, gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik niks aan qua bezorgkosten bij de AH ;) Maar bedankt voor de tip :)

      Verwijderen
  2. maar die bezorgkosten verdien je al heel snel terug door uberhaubt die box niet te kopen, want in verhouding is het 2 tot 3x zo duur als wanneer je het los koopt bij diezelfde appie.
    Dat is het zelfde als 3 halen 2 betalen terwijl je er maar 1 nodig hebt, dan betaal je er toch 2 inplaats van 1.

    Het is niet voor jouw portomonee dat ze dat ze die bezorgkosten op zich nemen, dat is voor hun portomonee. alleen de zon gaat gratis op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou mooi zijn als die box er ook komt dan! Ik zou zelf niet zo snel zoiets kopen, maar hier bezorgt AH sowieso niet, dus voor mij zou het ook wat dat betreft geen extra voordeel opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die Ah box ook best duur, net als hello fresh. Ah is 4€ pp zag ik. Jammer, anders had het me wel wat geleken.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)