vrijdag 5 februari 2016

Salaris binnen :)

Vandaag kreeg ik mijn salaris alweer binnen. Dat was uiteraard van harte welkom. Omdat ons dak moet worden gerepareerd heb ik wat extra gewerkt en geprobeerd om veel te werken op tijden die dubbel uitbetaald worden. Dit is wel goed te zien aan het salaris; ruim 30% meer dan mijn standaard salaris!

Helaas zal dit volgende maand weer anders zijn. Dit weekend en volgend weekend ben ik niet ingepland en daarna ben ik dus met ziekteverlof en dan krijg je ook geen toeslagen uiteraard. Het is even niet anders! Maar daardoor is het ook juist wel extra fijn dat ik vorige maand juist wel zoveel extra kon werken :)

Uiteraard gaat die 30% voorlopig op de spaarrekening voor het dak. :)

4 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, dat is maar weer binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel heel lekker, 30% meer salaris!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat dit zo kon. Extra werken om extra uitgaven op te vangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat tikt lekker aan, 30% extra inkomsten! Maar goed, het is voor 'een goed doel'. Mooi dat dat zo kan!

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)