donderdag 4 februari 2016

Stilte op de blog....

Mochten jullie je afvragen: waarom is het momenteel zo stil op de blog?! Dat komt doordat ik het momenteel dus erg druk heb, zoals ik vorige keer al schreef. Daarnaast beginnen de zenuwen voor de operatie inmiddels ook steeds meer bij mij op de voorgrond te komen, waardoor ik merk dat ik hier heel erg mee bezig ben en op zulke momenten vind ik het lastiger om inspiratie te vinden om over andere dingen te schrijven.... En elke dag over mijn zenuwen schrijven wordt ook wat saai, denk ik ;)

Als ik inspiratie heb zal ik zeker wel wat schrijven, maar mocht het dus wat langer stil blijven dan weten jullie  alvast waarom. :)

Verder wens ik iedereen een heel leuk carnavals-weekend alvast. Wij vieren het zelf niet en ik heb er ook weinig mee, maar ik zie er de laatste weken al veel over voorbij komen op Facebook, dus mocht jij het wel vieren: heel veel plezier. Hier is elke dag carnaval, met leuke verkleedpakjes voor Tobias:











4 opmerkingen:

  1. Sterkte met de zenuwen!
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tobias ziet er leuk uit!

    Sterkte met de zenuwen. Ik voel met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige pakjes! En heel veel sterkte, komt vast goed! En daarna vraag je je misschien wel af waarom je het niet eerder hebt gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je staat op mijn blog van vandaag, Daantje ;)
    Helaas kan ik je niet taggen natuurlijk, maar de link is er wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)