dinsdag 22 maart 2016

Dingen waar ik de afgelopen dagen niet over heb geschreven

Misschien was het jullie wel opgevallen: de afgelopen dagen had ik even niet zoveel zin om te bloggen! Ik zat even niet zo lekker in mijn vel en had er gewoon even geen zin in daardoor. Ik sloeg regelmatig een dagje over en heb dus ook niet geschreven over een aantal onderwerpen waar ik nu toch nog wel even kort wat over wil vertellen:

Eerste keer werken
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst weer gewerkt!! Maar 2 uurtjes, maar dat was ook wel genoeg, eigenlijk. Best pittig om aan een bureau te zitten en te typen en te muizen! Na 2 uurtjes merk ik dat echt wel in mijn spieren. En vandaag heb ik ook weer 4 uurtjes gewerkt.

Het is trouwens wel heerlijk om weer te werken! Ik heb mijn collega's echt gemist en vind het fijn om ze weer te zien en bij te praten. :)

1 miljoenste bezoeker
Afgelopen zondag hadden we de 1 miljoenste bezoeker op onze blog! In 4,5 jaar hebben we dit aantal bezoekers mogen verwelkomen. Echt heel erg leuk!

5 weken na de operatie
Inmiddels is de operatie alweer 5 weken achter de rug en het gaat allemaal steeds beter. Ik heb weinig pijn meer, een groot gedeelte van de hechtingen is verdwenen en het ziet er allemaal goed uit. Ik kan ook steeds weer meer dingen oppakken, ben niet zo snel moe meer, enz. enz. Al merk ik 's avonds vaak wel dat het batterijtje leeg is, maar dat geeft niet zo erg.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mijlpaal van je aantal bezoekers en dat jullie al zo lang bloggen.

    Ik begrijp best dat je even een bogblock hebt. Als je weer iets nieuws doet, herpakken van werk in jouw geval, dan is dat alle energie daar heen. Dan verleg je je focus. Ik vind het sowieso wel knap dat je zoveel zo trouw blogt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een fantastische mijlpaal zeg! Gefeliciteerd!

    Fijn weer in het ritme te komen. Luister vooral goed naar de signalen van je lichaam en pas daar de belasting op aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 1 miljoen! Gefeliciteerd meid!
    En fijn om te horen dat het zo goed met je gaat en dat alles zo voorspoedig herstelt.
    Pas wel op dat je niet te snel teveel gaat doen.
    Gewoon even heel zuinig op jezelf zijn de komende tijd ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met 1 miljoen, en fijn dat je weer kan werken!
    (Ik ben het niet geworden trouwens, voor mijn sollicitatie..)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd wat een aantal. En fijn dat je weer aan het werk bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja je bent toch onder narcose geweest, dat heeft een behoorlijk impact op je lijf en energie. Wel fijn dat alles naar wens gegaan is en je tevreden bent. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte met je miljoenste pageview! Leuk he? #vrouwvan1miljoen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. En zolang je voor je plezier blog, maakt het niet uit toch. Succes met je herstel.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)