zaterdag 14 mei 2016

Keukenkastjes gezocht!

Zoals sommige misschien al hebben gemerkt blog ik de laatste tijd niet meer zoveel. Ik ben ziek geweest en het is momenteel gewoon nogal druk en hectisch. Daarnaast ook gewoon even niet zoveel inspiratie en ook een stukje 'geen zin' dat meespeelt. Maar ik kom wel weer terug, hoor! ;) Maargoed, dit blogje is dus even meer een oproepje dan een blog.

Mijn schoonouders hebben namelijk hulp nodig. Vandaag zijn ze erachter gekomen dat de boiler lekt en dat ze daardoor een groot gedeelte van de keukenkastjes moeten vervangen. Helaas moet dit zoveel mogelijk kosteloos gebeuren. Mijn schoonvader is al op zoek via Marktplaats, maar wie weet hebben jullie ook nog wel tips of heeft iemand nog iets liggen waar mijn schoonouders iets aan hebben. Vragen staat vrij, toch? :)

6 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je schoonouders een eigen huis hebben( gezien jouw vraag) maar dergelijke schade valt volgens mij onder de opstalverzekering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is, met rondvragen komt er meestal wel wat boven water.

    Ben je wel weer helemaal fit nu?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik gisteravond een blogje over geschreven :) Lief dat je het vraagt

      Verwijderen
  3. Een vriendin van mij had ook, al jaren geleden, een lekkage. Ik weet nog dat toen iemand van de verzekering kwam kijken en dat ze de vloerbedekking, kosten van opnieuw schilderen etc door de verzekering vergoed kreeg. Misschien kunnen je schoonouders eens contact met hun verzekering opnemen. Of een oproepje in de plaatselijke krantjes. Als mensen een nieuwe keuken plaatsen, doen ze de oude vaak weg naar de milieuplaats. Misschien kunnen ze op die manier nog aan een paar kastjes komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Mp kun je zelf gratis hele mooie keukens te pakken krijgen!! Pas nog gedaan! Met wat geduld en elke dag Ff kijken! Succes

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)