woensdag 31 augustus 2016

Quotes van ons kereltje - Augustus editie

De afgelopen maand hebben we regelmatig met tranen in onze ogen gezeten van het lachen om de grappige opmerkingen die Tobias maakte. Ik heb ze weer voor jullie op een rijtje gezet. + een filmpje van Tobias die een liedje zingt.


  • Sander heeft aan Tobias uitgelegd dat zijn eten poep wordt en zijn drinken plas. Als Tobias de volgende dag heeft gepoept zegt ie: hey, daar ligt mijn croissantje!!

  • "Mama, ik ga met de auto's spelen... Dat mag toch wel?!" 

  • "Mag ik diksap?" Nee, we hebben geen diksap.... "Wat heb je dan?" 

  • Heel vaak: "Ik vind je lief, mama!" 

  • "Eerst gaan we eten, dan ga ik slapen en dan ga ik TELEVISIE KIJKEN!" 

  • Tobias ziet voor het eerst het strand en de zee. Je zou verwachten dat hij dit wel bijzonder vindt. Maar na 2 tellen naar het strand te kijken zegt ie: "wat gaan we eten?!" 

  • "Auto's, ik vind jullie lief. Jullie zijn mijn beste vriendjes!" 


  • Als ik het ge-mamma een keertje zat ben zeg ik tegen Tobias: "Je hebt 2 ouders. Je kunt ook iets aan pappa vragen!" waarop Tobias zegt: "Pappa..... Wie ben jij?" 

  • Als Tobias niet met Sander wil knuffelen zegt Sander: "Nou, dan knuffel ik wel met mama!" Waarop Tobias antwoord: "Laat mama met rust! Die is van mij!" 

  • Als mijn zusje vraagt wat Tobias het leukste vond aan de trouwerij is hij heel erg eerlijk: "Eten en drinken!" 

En als laatste was Tobias deze maand ook erg enthousiast met zingen...


1 opmerking:

  1. Haha geniaal he die kleintjes, zelf (nog) geen kids, maar geniet volop van mn 3 jarige nichtje :D

    Filmpje werkt hier overigens niet :(

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)