dinsdag 1 november 2016

Quotes van ons kereltje - oktober

Deze hadden jullie nog van me tegoed: de quotes van ons kereltje. In oktober heb ik het helaas niet zo uitgebreid bijgehouden als vorige maanden. Ik ga mijn best doen om November weer wat meer te vullen.


  • In de dierentuin kunnen kinderen worden geschminkt. Tobias wil niet. Hij heeft een goede reden: Ik wil gewoon Tobias blijven! 

  • Tijdens het fietsen: Waarom hebben die mensen een televisie op hun dak?  Het duurde even voor ik doorhad dat hij het over zonnepanelen had.


  • Ik zit met Tobias en mijn zusje op een terrasje en we hebben het erover dat Tobias zoveel vragen stelt, maar dat het soms wel lijkt alsof het meer gaat om het verzinnen van vragen dan om het horen van de antwoorden. Waarop Tobias direct vraagt: Wat ga ik vragen?


  • Waarom plakken die blaadjes niet meer aan de bomen?

  • Mama heeft een baby in haar buik! En ik een baby oma! Héél fijn dat Tobias zulke dingen zegt tegen mensen. Aangezien het niet waar is. 


  • Kassa, kom je ook op mijn verjaardag?! 

2 opmerkingen:

  1. Die van ' Mama heeft een baby in haar buik' is voor een buitenstaander natuurlijk wel grappig, maar ik kan mij voorstellen dat je dat zelf minder grappig vindt. :)

    Waarschijnlijk ergens wat opgepakt wat hij aan jou gekoppeld heeft. En tsja.. jezelf verontschuldigen en zeggen dat het niet zo is heeft dan natuurlijk geen zin. Niemand die je meer geloofd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, heerlijk, die verhalen over baby's in je buik. Dat hebben die van mij ook wel eens gedaan. Dat je dan in een volle supermarkt mag uitleggen aan de buurvrouw en alle mensen in de rij dat het niet zo is...

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)