zondag 29 januari 2017

Jamie's Italian en recepten

Het was al heel lang een wens van mij om een keer te gaan eten bij Jamie's Italian in de Markthal. We hebben er al een paar keer binnen gestaan, maar elke keer was het te druk, waardoor we er niet terecht konden. Omdat ik toch wel heel, heel graag een keer daar wilde eten heb ik het daarom maar in mijn 18 doelen die ik wil behalen vóór 2018 gezet.

Uiteindelijk hebben we dit doel al heel snel bereikt. Ik beschreef mijn 18 doelen op 17 december, en op 27 december zijn we er al wezen eten. En dit beviel zó goed dat we vandaag nog een keer zijn gegaan. Het was weer superlekker en erg gezellig. En persoonlijk vind ik het ook erg goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik ben momenteel sowieso helemaal enthousiast over Jamie Oliver. Ik heb namelijk ook nog een van zijn boeken uit de bibliotheek gehaald, Jamie's superfood voor elke dag. De recepten die me lekker leken heb ik direct omgerekend naar smartpoints en die ga ik de komende weken zoveel mogelijk maken en de recepten die me goed bevallen kan ik dan in mijn repetoire opnemen. Het is de bedoeling om dit met meerdere kookboeken te gaan doen, zodat ik straks een flinke voorraad recepten heb om uit te kiezen.

8 opmerkingen:

  1. Wij hebben er nog nooit gegeten, maar het staat nog wel op de lijst. We koken wel heel veel uit zijn boeken, we hebben er echt iets van 8 of zo. En het is bijna allemaal heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, een mede-fan dus ;)

      Jullie wonen toch in omgeving Den Haag? Binnenkort opent daar een tweede restaurant van Jamie Oliver!

      Verwijderen
    2. Leuk om te lezen. Wat heb je daar gegeten?
      Is het duur?

      Verwijderen
    3. @mom4life: ik vind het niet extreem duur. Wel iets duurder dan andere Italiaanse restaurants misschien, maar de kwaliteit is ook wel erg goed.

      Wat ik heb gegeten: knoflookbrood (echt héél lekker!), risottoballetjes, een vegetarische pasta bolognese en als nagerecht cheesecake. <3

      Verwijderen
  2. Fijn dat het zo goed smaakt. Voor ons veel en veel te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil ik ook nog heen, inderdaad was het er erg druk in het begin. Ik las laatst dat Jamie Oliver al restaurants van hem gingen sluiten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook zoiets gelezen, dat er in Engeland een aantal restaurants zijn gesloten ivm de Brexit.

      Verwijderen
  4. Fijn dat het ook echt lekker was. Ik heb ooit een kookboek van hem in huis gehad met 15 minuten gerechten of zo, maar ik vond het veels te moeilijk moet ik bekennen.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)