dinsdag 18 april 2017

Ons paasweekend

Hoe was jullie paasweekend? Hier was het erg gezellig.

Eerste paasdag hebben we een lekker paasontbijtje gedaan. Heel uitgebreid en eigenlijk veel te veel, maar het was wel heel erg lekker allemaal.

Een bericht gedeeld door Dana B (@danoontje1985) op

's Middags hadden we bezoek van het dochtertje van een vriendin. Toen hebben we niet zoveel gedaan, omdat het helaas ook regende. Maar Tobias en het vriendinnetje hebben zich prima binnen vermaakt.

's Avonds gingen we ook nog eens gourmetten.


2e Paasdag begon voor mij met een lesje paas bodypump. De rest van 2e paasdag vierden we bij mijn ouders, met een lekkere lunch en daarna ook nog allerlei lekkere hapjes. We hadden zoveel tussendoor gegeten dat we niet eens meer avondeten hebben gegeten. Niemand had meer honger.

Tobias was verkleed als paashaasje. Vond ie echt helemaal geweldig. En naturlijk mocht hij ook nog eieren in de tuin zoeken...



 Uiteindelijk ben ik wel 1 kilo aangekomen dit weekend, maar ik denk dat dit er in een paar dagen ook wel weer vanaf is. Het zal denk ik vooral darm-inhoud zijn. Maar na zulke dagen heb ik juist ook wel weer heel veel zin om gezond te gaan eten, dus dat komt helemaal goed. :)

1 opmerking:

  1. Op zulke dagen eet ik meestal meer koolhydraten en die houden meer vocht vast dan eiwitten en vetten. Door de week eet ik koolhydraatarm dan is die kilo er zo weer af.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)