dinsdag 6 juni 2017

Overgestapt!

Gisteravond zijn Sander en ik overgestapt van energieleverancier. De afgelopen 2 jaar zijn we trouw bij Greenchoice gebleven, maar momenteel zijn er fijne aanbiedingen met overstapbonussen.

We zijn overgestapt naar Powerpeers, dit is een energieleverancier die zich richt op groene energie uit Nederland. Als je zonnepanelen of windmolens hebt en meer produceert dan je op dat moment zelf nodig hebt, dan heb je de mogelijkheid om die energie te 'verkopen' aan andere Powerpeers die op dat moment juist stroom nodig hebben. Dit sprak ons erg aan. (Al is het natuurlijk puur een administratief proces!)



Ook heeft Powerpeers momenteel een leuke overstapbonus. Het resultaat van dit alles is dat wij vanaf het moment van de overstap elke maand €11 op onze rekening gestort krijgen in plaats van dat we moeten betalen voor onze energie. Bizar, toch?!


PS: ik weet niet of er nog steeds mensen zijn die denken dat overstappen lastig is, maar: zo wordt je een professionele overstapper...

4 opmerkingen:

  1. Wauw, geweldig zeg! Dat je gewoon 11 euro toe krijgt in plaats van te moeten betalen. Dat klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk! Ik zit nog steeds bij Greenchoice, maar wij hebben geen zonnepanelen, dus leveren ook niets aan. Ik neem tenminste aan dat dat de reden is dat jullie nu geld toe krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk door de combinatie weinig verbruik + overstapbonus :)

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)