zondag 2 juli 2017

Quotes van ons kereltje - Juni

Beter laat dan nooit: ook deze maand had Sander Tobias weer een hoop grappigs te zeggen. ;)

  • Technisch gesproken wil ik graag mijn lolly terug 

  • Auto's, jullie moeten even geduld hebben!


  • Tegen een buurman: "Oude oma heeft geen man meer, die is dood. Waarom eigenlijk?" Dus ik vertelde dat oude opa héél oud was. Waarna Tobias aan de buurman vroeg: "ben jij eigenlijk ook al heel oud? Hoe laat ga jij eigenlijk dood?" Gevolgd door: "Wat ga je vanavond eten, buurman?"

  • Auto's, ik heb maar 2 handen. Ik kan niet alles tegelijk!

  • Als Tobias "I love you too" zegt, zeg ik voor de grap "I love you three". Vervolgens zie ik Tobias héél diep nadenken.... Opeens weet ie het: "I love you four!" Jullie snappen wel dat ik toen even héééél trots was!

  • Is dit een elektrische auto?? (Dankzij Sander is ie nu al Tesla fan)

  • In de auto zingen we "Ik ben met Cateautje naar de botermarkt gegaan". Als we bij de barones zijn weten we allebei niet meer wat die nou zei. Opeens zegt Tobias vanaf de achterbank: "De barones zegt helemaal niks, want die is van boter gemaakt!"

  • Als Tobias even vervelend doet in de auto waarschuwt Sander hem. Waarop Tobias constateert dat je "toch geen hoek hebt in de auto" (met andere woorden: we kunnen hem geen straf geven)

En in het kader van aparte vragen:
  • Waarom praat de kerstman niet Nederlands?
  • Als de mensen naar bed gaan, gaan 'ze' 's nachts dan jagen?? (Dit bleek opeens zomaar uit het niets over uilen te gaan!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)