dinsdag 1 augustus 2017

Quotes van ons kereltje - Juli 2017

We hebben weer lekker gelachen om de opmerkingen van Tobias....
  • We waren bijna aan de beurt bij de supermarkt en opeens zegt Tobias: mama, hoe heet die dag ook alweer die het nu is? Dus ik zei: maandag... Zegt ie: neee, het is no spend maand! Meneer van de kassa, wij gaan niet betalen hoor, wij hebben een no spend maand dus we betalen nergens centjes voor. Ik lag echt helemaal in een deuk en voelde me een kleeeiiiin beetje voor aap staan LOL

  • Ik ga oma zó missen nu ze eindelijk weg is!

  • Ik vind die bijen niet leuk, ik heb al 3 keer wegwezen gezegd en ze blijven gewoon zitten.... Ik zal die bijen eens een lesje leren. Ik zal ze leren luisteren naar mensen!


  • Mama,mag ik ook op turtle zwemmen? (Hij had ons horen praten over turbo zwemles, omdat hier een artikel over in de krant stond)

  • Ga slapen, wesp! (Mijn zwager had 's middags een wesp doodgemaakt en tegen Tobias gezegd dat de wesp aan het slapen was)

  • Ik ga helpen met de pannenkoeken. Ik kan de eieren wel brakken.

  • Ik ben klaar met dat gemopper over jullie. 

3 opmerkingen:

  1. Lief!!!
    Nog n maandje en hij kan de papegaai weer bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het hardstikke leuk om elke maand te lezen!
    Maar ik vraag me af of het verstandig is om foto's van je zoontje op een openbare website te plaatsen. Helaas surfen er vandaag de dag veel freaks rond. Ook kan je je afvragen hoe Tobias hier over pakweg 10 jaar op reageert. Vergeet niet dat dankzij Google bijna niets vergaat op internet...

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)