maandag 11 september 2017

No Spend Maand - week 2

Bij deze het verslag van de tweede No Spend Week van deze maand, van 2 t/m 8 september. Eigenlijk kan ik het geen 'no spend' noemen, want ik heb meer uitgegeven dan ik van tevoren gepland had. Dus even flink met de billen bloot, en ik zal ook direct proberen te kijken waar het nou misging.

Boodschappen: €140,16
Uitstapjes: €130,55
Sander: €10,86
Cadeaus: €5,98
Gezondheid: €9,42
Openbaar vervoer: €20

Boodschappen is opzich goed te verklaren. Ik heb deze week namelijk boodschappen laten bezorgen, die grotendeels in de week daarna worden opgegeten. Als het goed is zouden we komende week dus juist weer veel minder aan de boodschappen moeten uitgeven.

Uitstapjes is eigenlijk één activiteit, namelijk dat we uit eten zijn geweest met mijn ouders. Dit was een spontane actie, nadat ik het gesprek had gehad over wel of geen autisme had ik even geen zin meer om te koken. Lekker duur eigenlijk, maar het was wel heel gezellig. Maar dus wel een valkuil van mij om in moeilijk situaties uit eten te willen gaan in plaats van zelf te koken.

Sander is een keer met collega's gaan eten. Hij wil deze no spend maand best meedoen, maar zijn zakgeld vindt hij deze keer buiten de no spend maand vallen.

Gezondheid is medicatie die ik heb gekocht - dit krijg ik nog wel terug van de verzekering als het goed is.

Openbaar vervoer is deze keer omdat Sander zijn pasje heeft opgeladen. Het regende vaak en veel, dus heeft hij ervoor gekozen om twee keer met de Metro naar zijn werk te gaan.


Hopelijk gaat het komende week allemaal weer wat soepeler. Ik loop zelf nu een beetje te kwakkelen en aangezien we alle boodschappen al in huis hebben verwacht ik wat dat betreft weinig kosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)