vrijdag 24 november 2017

Eerste boek voor 2018 uitgezocht!

Een aantal weken geleden schreef ik over de reading challenge die ik in 2018 wil gaan doen. Ik heb namelijk een lijst gemaakt met daarop een omschrijving van 52 boeken die ik wil gaan lezen. Bijvoorbeeld een boek in een genre dat ik normaal gesproken niet lees. En een boek dat wordt genoemd in een ander boek.... Als je benieuwd bent wat voor andere boeken, dan kun je dus via de link hierboven de hele lijst bekijken.

Hoe dan ook: mijn eerste boek voor 2018 heb ik inmiddels alvast in huis: de definitieve biografie van Freddie Mercury. Toen ik bezig was om de lijst samen te stellen wist ik al direct dat ik op zoek zou gaan naar een biografie over hem. Ik weet niet waarom precies, maar ik heb hem altijd al een fascinerende persoonlijkheid gevonden en wil graag meer lezen over zijn leven. Sowieso is één van mijn eerste herinneringen van vroegah dat ik helemaal blij werd als Bohemian Rhapsody op de radio kwam. Al heb ik wel heel lang gedacht dat het 2 nummers waren, haha ;) Maargoed wist ik veel, ik was 5 ofzo!

Toen ik dit boek vanderweek 'toevallig' bij de bibliotheek zag liggen wist ik dus ook meteen dat ik dit boek mee zou nemen voor mijn challenge. Omdat de bieb straks gaat verbouwen mag ik het boek houden tot 15 januari, dus wordt dit boek waarschijnlijk 1 van de eerste boeken die ik in 2018 ga lezen. :)


Van welke (bekende of onbekende) persoon zou jij wel een biografie willen lezen?

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Heb je nu niet de neiging om stiekem te smokkelen en alvast te beginnen met lezen? Dat zou ik wel hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het boek wel even doorgebladerd voor de foto' s, maar ik ben nog niet begonnen met lezen. ik heb sowieso nog voldoende boeken liggen, dus dat scheelt :)

      Verwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)