zondag 14 mei 2017

Eerste keer verrast door Sander

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die niet van verrassingen houdt. Als ik er lucht van krijg dat iemand (meestal Sander!) bezig is om iets voor te bereiden, dan gaan al mijn zintuigen op scherp en weet ik vaak toch al van tevoren wat er staat te gebeuren.

  • Ik kom bijvoorbeeld een transactie tegen als ik de financiën check en weet dan doordat ik het bedrag zie wat de verrassing is
  • Of Sander zegt terloops iets, waardoor het bij mij opeens 'klikt' en ik wéét gewoon wat de verrassing is
  • Soms besluit ik om iets te gaan kopen en dan moet Sander wel zeggen dat hij het al voor me heeft gekocht (dit is natuurlijk niet iets wat ik expres doe!)


Toch is het Sander vandaag voor het eerst sinds ooit gelukt om me écht te verrassen. Hij verraste me opeens met een Dolce Gusto Mini Me! Heel slim gespeeld: hij had het betaalt met de creditcard, dus dit was me niet opgevallen. En hij had het pakketje laten bezorgen bij mijn ouders.

Ik ben vandaag dus voor het eerst echt helemaal verrast door Sander. En ondanks dat ik niet van verrassingen hou, vond ik het toch wel heel leuk om verrast te worden... Maar alleen als ik écht nergens vanaf weet, waardoor ik het zelf niet kan verpesten!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk, nu zullen de kopjes koffie vast nog lekkerder smaken! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve verrassing en heerlijke koffie. Wij hebben er ook een.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap dat Sander je heeft weten te verrassen! Veel plezier met je Dolce Gusto.
    Ik hou trouwens ook helemaal niet van verrassingen en verpest daardoor soms ook de verrassing(niet met opzet), wat dan wel weer jammer is. Ik wil graag alles weten en ben veel te nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar! Ik hou ook niet van verrassingen en weet ookaltijd hoe of de wat. Dan kan ik stiekem alvast oefenen op de reactie die ik geef ;-). Want eerlijk is eerlijk mensen die je iets geven of je ergens mee verrassen hebben wel bepaalde verwachtingen van je reactie en dat is niet bepaald mijn sterkste kant ook als ik iets echt heel erg leuk vind kan mijn reactie verkeerd geïnterpreteerd worden. Ik denk dat juist dat de reden is waarom ik er niet van hou, oké oké, ik ben ook best wel een control freak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!!! Zo ben ik vorig jaar verrast met een elektrische fiets, huh?? Ja, echt, ook helemaal niks-noppes-nada van gemerkt ;)... Ik herken me precies in je verhaal, ik weet ook altijd alles al (of denk het op z'n minst te weten :P)...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik het bedrag voorbij zie komen en de winkel,Google ik zelf op wat het zou kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed van Sander zeg! Hij weet nu natuurlijk de valkuilen : ) Fijn cadeau ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Alleen aardige, opbouwende, positieve reacties zullen worden geplaatst. Over niet geplaatste reacties wordt niet gecorrespondeerd ;)